10 Ağustos 2016 Çarşamba

Malatya Android Yardım Merkezi

       
   
        Bu yazımda Malatyalı hemşerilerim  için “Android” hakkında kısa ve öz bilgi vermeye çalışacağım. Çünkü kullandığımız akıllı cihazların büyük çoğunluğunda android işletim sistemi bulunmaktadır. Canpolat İletişim, Android işletim sistemine sahip cihazların yazılımsal ve donanımsal arızalarının giderilmesi için Malatya’da hizmet vermektedir.

            Android mobil cihazlar için geliştirilmiş bir işletim sistemidir. İşletim sistemini bilgisayarlarda bulunan Windows işletim sistemi gibi düşünebiliriz. Yani, akıllı cihazların ihtiyacımız olan işleri yapması için gerekli olan yazılımlar bütünüdür.
            Android İşletim Sistemi Google tarafından Linux açık kaynak kodlu işletim sistemi esas alınarak geliştirilmiştir. Linux, Windows alternatifi ücretsiz bir işletim sistemidir. Basit arayüzü ve kullanım mantığı sayesinde her yaştan her çevreden insanın kullanabileceği bir işletim sistemidir. Kullanım alanı ise hızla artmaktadır. Örneğin, TV’lerde, arabalarda, tablet bilgisayarlarda ve giyilebilen teknolojilerde Android işletim sistemini görmek mümkündür. 2013’den beri en çok satanlar listesinde yer almaktadır.
            Android’i öne çıkaran en büyük özelliklerinden bir tanesi de uygulama mağazasının 1 milyondan fazla uygulamaya sahip olmasıdır. İhtiyaç duyabileceğiniz hemen hemen her konuda Google Play Store (android uygulama mağazası) de bir tane uygulama bulabilirsiniz. Android Ekim 2015 itibariyle 1 buçuk milyar aylık aktif kullanıcıya ulaştı.
            Android dijital alemde özgürlüğün adıdır. Bilgisayar bilginiz ölçüsünde Android’in tüm sıralarına vakıf olabilirsiniz. Çünkü Android işletim sisteminin kodları herkese açıktır. Geliştiriciler bu kodları kullanarak farklı sürümde ve türde uygulamalar yapabilmektedir.
            Daha detaylı bilgi almak için Malatya Telefon Tamiri ve İkinci El Telefon alım-satım mağazamızı ziyaret edebilirsiniz.

            MALATYA CANPOLAT İLETİŞİM
Samet ÇAĞLAR
0553 323 04 00


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder