6 Ağustos 2016 Cumartesi

Samsung S3 4.3 Network Problem

         
   Malatya’da telefon alım-satım ve telefon tamir işleri deyince akla gelen yer tabiî ki PTT’nin ara veya  telefoncular sokağıdır. Geçenlerde Samsung Galaxy S3 almak için telefoncular sokağına gittim. Canpolat iletişimde  Temiz ikinci el bir S3 buldum. Telefonun yazılımı 4.1 olduğundan telefonu alırken güncelleme gelir mi gelmez mi diye sordum. Teknik servise bakan Malatya’nın önde gelen teknik cep telefonu teknik elemanlarından Yusuf Usta bir sıkıntı olmayacağını, telefonun güncellemeleri alacağını söyledi. Eğer telefona güncelleme gelmezse orijinal 4.3 yazılımı atabileceğini ekledi.
           
            Canpolat İletişimden ayrılmadan wifi’ye bağlandım. Güncellemeleri kontrol ettiğimde kısa bir süre sonra güncellemeler telefona gelmeye başladı. Gerekli güncellemeleri evde yapmak için oradan ayrıldım. Fakat güncellemelerin yüklenmesi uzun sürdü. Bu yüzden Canpolat İletişime tekrar gittim. Durumu izah edince Yusuf Usta hemen S3 4.3 romunu yükledi. Teşekkür edip evin yolunu tuttum. Aradan biraz zaman geçince telefonda şebeke olmadığını fark ettim. Canpolat İletişim her konuda bana yardımcı olup sattıkları telefonun arkasında olmalarına rağmen iyi niyetlerini suiistimal etmemek için başka bir telefon teknik servisine gittim. Durumu anlattım. Telefonu gelip yarın almamı söylediler. Ben de ertesi gün telefonu almak için gittiğim de telefonun şebeke sorununun çözüldüğünü gördüm. Fakat android sürümünü kontrol ettiğimde sürümün tekrar 4.1’e düşürüldüğünü gördüm. Telefona yapılan işlemleri soruduğumda:
            Telefona 4 saat uğraştıklarını şebekeyi ancak getirdiklerini söylediler. Bu işi Malatya’da yapabilecek sadece 3 tane teknik servis olduklarını söylediler. Ücret olarak da benden 40 lira ücret aldılar. 40 lira paramın gittiğine mi yanayım yoksa telefonun android sürümünü 4.1’e indirmelerine mi yanayım.

            Canpolat İletişimden başka bir telefoncuya gitmenin bana bedelinin ağır olduğunu yaşayarak tecrübe ettim. Hemen soluğu Canpolat İletişimde aldım. Durumu anlattım. Önce bana:
            İnşallah boş yere kimseye para ödemedin dediler. Ben de başımda geçenleri anlattım. Özellikle S3 telefonların şebeke sorunu çözebilen sadece Malatya’da 3 kişi olduğunu bana söylediklerini onlara anlatınca baya bir güldüler.
 Derken Yusuf Usta bana kardeş dakika tut dedi. Senin telefonunu önce android 4.3 sürümüne tekrar yükselteceğim sonra da şebeke sorununu çözeceğim dedi. Dediği gibi yaptı da 9 dk içinde gerekli tüm işlemleri yapıp telefonumu bana teslim etti. Bundan sonra bir sıkıntı olursa çekinme gel, biz her zaman yardımcı oluruz dediler. Sonra da git adamlara telefonu göster kimin gönderdiğini söyleme paranın iadesini iste dedi.


            Anladım ki, Malatya’da telefon tamiri ve telefon alım-satımı deyince akla ilk gelecek yer Canpolat İletişim’miş. Bunu tecrübe ederek öğrendim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder